استخر دیواندره

شهر دیواندره دارای دو استخر است که یکی از آنها توسط ورزش و جوانان و دیگری توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

استخر دیواندره

مردم شهرستان دیواندره تا چند سال قبل برای اینکه تنی به آب بزنند و از خدمات استخر ها سرپوشیده استفاده کنند به شهرهای همجوار مانند سنندج، بیجار یا سقز می رفتند. گاها نیز برای استخر رفتن به استان های همجوار بویژه شهر بوکان مراجعه می کردند.

بعد از سال ها تلاش استخر المپیک دیواندره توسط ورزش و جوانان کردستان به تکمیل و به بهره برداری رسید. این استخر برای اداره تحویل بخش خصوصی شد و در حال حاضر نیز به همشهریان دیواندره ای خدمات ارائه می دهد.

استخر المپیک دیواندره در خیابان شهید رجایی (۱۶ متری) در جنب اداره ورزش و جوانان دیواندره و سالن های ورزشی سرپوشیده دیگر قرار دارد. این استخر در تایم هایی در اختیار بانوان و در تایم هایی به آموزش اختصاص دارد.

از امکانات استخر سرپوشیده المپیک می تواند به استخر، سونا خشک، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد اشاره کرد. با توجه به تازه ساخت بودن آن این استخر از لحاظ بهداشتی در سطح مطلوبی قرار دارد.

استخر دیواندره - سپپهر تابناک

استخر سپهر تابناک غرب

استخر دیگری که توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری رسیده، استخر سپهر تابناک غرب است. این استخر در مجتمع رفاهی، خدماتی و گردشگری تحت عنوان سپهرتابناک غرب احداث شده است.

استخر دیواندره به دلیل وجود پارک آبی در کنار آن مورد استقبال هم استانی ها قرار گرفته است. پارک آبی دیواندره یکی از بی نظیرترین پارک آبی ها در منطقه است. این پارک آبی شامل بخش هایی همچون سقوط آزاد، حوضچه آرامش، سفینه، سرسره های متنوع، سرسره با تیوپ، یو و محل بازی کودکان است.

استخر نیز در کنار همین پارک آبی احداث شده است. افرادی که بلیط vip  می گیرند می توانند به صورت همزمان از پارک آبی و استخر استفاده نمایند.

استخر این مجموعه به مانند استخر المپیک دیواندره دارای استخر، سونا خشک، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد و غیره است.

در مکانی که استخر احداث شده است، پمپ بنزین، سی ان جی، کارواش، خدمات تعویض روغنی و مکانیکی، رستوران، سوپر مارکت، تالار پذیرایی و … وجود دارد.

پارک آبی و استخر دیواندره با برند سپهر تابناک غرب در حدود ۵ کیلومتری شهر دیواندره به سمت سقز واقع شده است. این استخر همه روزه باز و در تایم های مختلف پذیرای بانوان و آقایان است.

استخر سپهرتابناک دیواندره

دیواندره در فاصله ۹۵ کیلومتری شهر سنندج قرار دارد. همچنین فاصله دیواندره تا سقز ۹۰ کیلومتر است. فاصله دیواندره تا بیحار نیز ۶۰ کیلومتر است.

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد