سایت شهر دیواندره

پایگاه خبری عدالت خبر به عنوان سایت رسمی شهر دیواندره با حضور خبرنگاران رسمی و حرفه ای فعالیت خود را از سه سال گذشته آغاز کرده است.

سایت شهر دیواندره - عدالت خبر

بعد از سال ها و از سال ۹۲ به اینطرف سایت خبری بارانی نیوز به صورت مستمر و مداوم فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه بعد از سال ها تیم مدیریتی این پایگاه خبری تصمیم گرفتند تا پایگاه خبری بارانی نیوز را به استانی تغییر فعالیت دهند. از آنجا که لازم بود دیواندره یک سایت  تخصصی در حوزه خبر رسانی داشته باشد تصمیم بر آن گرفته شد سایت شهر دیواندره به اسم عدالت خبر فعالیت خود را آغاز کند.

این سایت به صورت روزانه و مسمتمر اطلاع رسانی ها و اخبار مرتبط با شهر دیواندره را منتشر می کند. عدالت خبر به دلیل صداقت و دقت در اخبار و دوری از هرگونه هیاهو جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده است. اما برای اینکه در بین تمام مردم شناخته شود نیاز به کار دارد.

سایت شهر دیواندره

سایت شهر دیواندره تحت عنوان عدالت خبر از هیات نظارت بر مطبوعات کشور مجوز دارد و تمامی فعالیت های آن رسمی است. در تمامی حوزه ها منجمله عمومی، ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ و هنر فعالیت می نماید.

یکی از نکات مثبت این پایگاه خبری ارتباط دوسویه با مخاطبان است که از طریق بخش های مختلف نظرات مخاطبان را دریافت و از آنها بهره برداری می کند. تمامی سوژه هایی که از طریق مخاطبان با سایت عدالت خبر دیواندره به اشتراک گذاشته می شود از طریق خبرنگاران متعهد سایت شهر دیواندره پیگیری و منتشر خواهد شد.

علاوه بر مطالب مختص به شهرستان دیواندره، مطالب علمی و اخبار روز نیز بر اساس نیاز مخاطبان در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد. از لحاظ و از جهت اطلاع رسانی سایت شهر دیواندره با عنوان عدالت خبر دیواندره همیشه برای مخاطبان در دسترس خواهد بود.

عدالت خبر همیشه در دسترس است

با توجه به اینکه این سایت در بستر اینترنت داخلی فعالیت دارد. در زمانی که تلگرام و اینستاگرام و سایر اپلکیشن ها از دسترس خارج می شوند و فیلترها افزایش پیدا می کند بهترین راه برای دریافت آخرین اطلاعات و ارتباطات است.

تعدادی از خبرنگاران عدالت خبر دیواندره ارتباط نزدیکی با مسئولان شهرستان دیواندره دارند. مخاطبان از طریق این خبرنگاران و پایگاه خبری می توانند خواسته های خود را از مسئولان مطالبه و در اسرع وقت پاسخ همه آنها را در این سایت دریافت کنند.

مخاطبان سایت شهر دیواندره به اسم عدالت خبر به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که در داخل شهرستان زندگی می کنند و نیازمند دریافت اخبار و اطلاعات بروز هستند و دسته دوم نیز افرادی هستند که می خواهند در مورد دیواندره مطلب یا خبری را بدست آورند.

در کل این سایت برای تمامی مردم جهان در دسترس است و همه افراد می توانند در سراسر جهان به این سایت وارد شوند و مطلب مورد نظر خود را مطالعه کنند.

راه زیادی تا بهتر شده دارم

در فعالیت این سایت وقفه ای انجام شد اما از چند ماه قبل به شیوه ای حرفه ای تر کار را آغاز کرده ایم و بازهم می توانیم بهتر و بهتر باشیم. راه سختی را در پیش داریم اما تجربه ما این نوید را می دهد که خود را به تمام مردم معرفی نمائیم. مخاطب دیواندره ای که این مطلب را مطالعه می کند نیاز است سایت عدالت خبر را به دوستان نیز معرفی کند.

سایت شهر دیواندره تمام توان خود را بکار خواهد گرفت تا پیگیر مطالبات مردم عزیز باشد. تمام هم و غم ما اینست بستری را فراهم کنیم تا مردم به خواسته های خود در تمامی حوزه ها برسند.

شهرستان دیواندره با ۸۰ هزار نفر جمعیت از سال ۸۹ تا ۹۴ سه سایت فعال خبری به نام های روژان نیوز، سارال خبر و بارانی نیوز داشت. اما بعد از آن با قد علم کردن شبکه های اجتماعی دو سایت اول به فعالیت خود پایان دادند و بارانی خبر نیز بعد از وقفه ای کوتاه هدف خود را تغییر و به یک سایت استانی تبدیل شد.

در حال حاضر نیز عدالت خبر به عنوان تنها سایت خبری شهرستان دیواندره فعالیت می کند. امید است در راستای خدمت به مردم روز به روز به تعداد سایت های رسمی افزوده شود.

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد