اجرای پایپینگ فیلتر شنی در ایستگاه پمپاژ دیواندره

امور آب و فاضلاب شهرستان دیواندره در راستای ارتقای کیفی ایستگاه پمپاژ نساره و ایجاد جایگزینی مناسب در کنار تصفیه خانه آب شرب دیواندره، پایپینگ فیلتر شنی در این ایستگاه اجرا کرد.

فیلتر شنی ایستگاه نساره
به گزارش عدالت خبر، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دیواندره اظهار کرد: در راستای خدمت به همشهریان محترم، یکی دیگر از اقدامات مثبت در حال انجام ، اجرا و تکمیل فیلتر شنی ها در ایستگاه پمپاژ نساره که یکی از زیرساختها به وسیله تکنولوژی‌های روز است، تا اینکه بتوانیم در زمان بحرانبا استفاده از  پدافند غیرعامل موضوع را مدیریت کنیم. همچنین در کنار پروژه بزرگ تصفیه خانه آب بتوانیم در مواقع ضروری جایگزین شود.

جمال میرزایی ادامه داد: رضایت مردم در خدمات، شاخص عملکرد ماست. از ابتدا سعی کردم ارتباط شرکت آب و فاضلاب شهرستان با مردم را بهبود ببخشم تا مردم بتوانند به ما دسترسی راحت تری داشته باشند چون این خدمات بازگوی عملکرد ما خواهد بود.

وی بیان کرد: به مردم شهرستان دیواندره، این اطمینان را می‌دهیم که فرزندان شان در مجموعه آب و فاضلاب، تلاش شبانه روزی دارند تا حداکثر خدمات را با بهترین کیفیت به مردم ارائه دهند. در سالهای گذشته روز به روز این خدمات افزایش یافته، از آنجایی که کیفیت و خدمات محدود نیست و روز به روز باید این خدمات ارتقا یابد از تمام توان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوب را به مردم ارائه دهیم. چناچه گاهی خللی در ارائه خدمات بوجود می‌آید صمیمانه از مردم شهرستان عذر خواهی می‌کنم.

 

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد