دیدار مدیر کل هواشناسی استان کردستان با فرماندار شهرستان دیواندره

روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ مدیر کل هواشناسی استان کردستان باسریرست فرماندار شهرستان دیواندره در محل فرمانداری آن شهرستان دبدار و گفتگو کرد۔

مدیر کل هواشناسی کردستان

به گزارش عدالت خبر به نقل از روابط عمومی هواشناسی کردستان، رحیم صدیقی مدبر کل هواشناسی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع هواشناسی استان و رئیس هواشناسی سینوپتیک اصلی زرینه اوباتو با سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره دیدار و گفتگو کرد۔

در این دیدار : صدیقی ضمن تبریک انتصاب ایشان به سریرستی فرمانداری دیواندره. گزارشی از وضعیت شبکه ایستگاه های موجود در شهرستان دیواندره را ارائه‏ نمود۔

وی گفت تعداد ایسنگاه های هواشناسی موجود درابن شهرستان ۱۴ ایستگاه است که شامل یک ایستگاه سینوپنیک اشلی، یک ایستگاه سینوبنیک تکمیلی یک ایستگاه اقلیم شناسی، یک ابسنگاه جاده ای و ۱۰ ایستگاه باران سنجی می باشد و با توه به اینکه شهرستان دیواندره از نظر کشاورزی، دامپروری و زنبورداری در سطح استان از رتبه خاصی برخوردار است، توسعه و ارتقاء زبر ساخت های هواشناسی در این شهرستان مورد نیاز می باشد و در پایان درخواست مساعدت و همکاری فرماندار برای تخصیص اعتبارات لازم به هواشناسی را داشتند۔

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد