آدرس تالارهای عروسی دیواندره

عدالت خبر – در گذشته برای انجام مراسماتی همچون عروسی یا عقدکنان، مردم مراسم خود را در خانه خود و بهره گیری از خانه های همسایه ها در کوچه برگزار می کردند. اما امروزه این موضوع کمرنگ تر شده و بخش زیادی از عروسی ها و مراسمات مردم دیواندره در تالارهای پذیرایی برگزار می شود.

تالار سپهرتابناک دیواندره

در یکی دو دهه اخیر تالارهای پذیرایی باکیفیتی در دیواندره ساخته شده است که در استان و منطقه کم نظیر هستند. این سالن های پذیرایی توسط بخش خصوصی احداث شده اند و در حال حاضر مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

آدرس تالار عروسی دیار (اکبری) دیواندره – این تالار در انتهای شهر دیواندره به سمت سقز احداث شده است. جاده دسترسی این تالار از داخل مسکن مهرهای فاز ۳ عبود می کند.

آدرس تالار عروسی کریمی دیواندره – این سالن مراسمات در محلی مشرف بر شهر دیواندره واقع در جاده سد سیازاخ احداث شده است. از مرکز شهر دیواندره به سمت خیابان ساحلی حرکت و از آنجا وارد جاده سد سیازاخ شوید از مرکز شهر می توانید در زمان ۱۰ دقیقه به تالار کریمی برسید.

آدرس تالار سپهرتابناک دیواندره – این تالار که در مجتمعی رفاهی، تفریحی احداث شده است یکی از بزرگترین تالارهای عروسی در منطقه است که به شیوه ای مدرن ساخته شده است. تالار سپهرتابناک در ۵ کیلومتری شهر دیواندره به سمت سنندج قرار گرفته است. در محدوده این  مجتمع استخر، رستوران، جایگاه سوخت گیری، بوفه، پارک آبی و… وجود دارد.

دیواندره کجاست؟

شهرستان دیواندره یکی از ۱۰ شهرستان استان کردستان است. مرکز این شهرستان، شهر دیواندره است که جاده بزرگراهی شمال غرب به جنوب غرب کشور از آن عبور می کند. فاصله شهر دیواندره تا سنندج مرکز استان کردستان ۹۴ کیلومتر و با شهر سقز دومین شهر بزرگ کردستان نیز ۹۲ کیلومتر است. دیواندره از سمتی دیگر با شهر بیجار همسایه است که فاصله آن تا این شهر ۶۰ کیلومتر است.

فاصله دیواندره تا سنندج ۹۴ کیلومتر

فاصله دیواندره تا سقز ۹۲ کیلومتر

فاصله دیواندره تا بیجار ۶۰ کیلومتر

فاصله دیواندره تا تهران ۵۰۸ کیلومتر

شهرها و بخش ها

شهرهای تابعه : شهر دیواندره ، شهر زرینه و شهر هزارکانیان
بخش های تابعه به تفکیک دهستان مربوطه

۱- بخش مرکزی : (دهستان حومه – دهستان قراتوره – دهستان چهل چشمه)

۲- بخش کرفتو: (دهستان زرینه – دهستان کانی شیرین – دهستان اوباتو)

۳- بخش سارال: (سارال – کوله)

 

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد