چند خبر کوتاه از شهرستان دیواندره

برگزاری یادواره شهدا،  آبروی محله افتخار منطقه در روستای ظفر آباد از توابع بخش کرفتو شهرستان دیواندره

عدالت خبر، در ششمین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای  آبروی محله افتخار منطقه  به یاد ۳۷ شهید بخش کرفتو شهرستان دیواندره با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده انتظامی و مسئولین ادارات و مردم همیشه در صحنه در روستای ظفر آباد از توابع بخش کرفتو شهرستان دیواندره برگزار شد.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده های ۳ شهید روستای ظفرآباد شهیدان محمدشریف قادری،علی اکبر رشیدی و رحمت الله رضایی تقدیر و قدردانی شد.

ظفرآباد

ویزیت رایگان به مناسبت هفته بسیج

سپاه شهرستان دیواندره ؛به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی جهت سهولت دسترسی به خدمات سلامت شهروندان، طرح ویزیت رایگان در درمانگاه شهید بهشتی واقع در خیابان شهید رجایی (۱۶متری) فردا یکشنبه ۵آذرماه از ساعت ۸صبح  لغایت ۱۳ بعد از ظهر برای عموم شهروندان برگزار می نماید.

برگزاری مراسم مهرواره مولودی خوانی و دف نوازی نور و رحمت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در راستای برنامه فرهنگی مراسم مهرواره مولودی خوانی و دف نوازی با حضور سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی، عموم مردم و ۴ گروه دف نواز برگزار گردید.

گفتنی است در پایان از گروه های دف نواز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مهرواره دف زنی دیواندره

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دیواندره با محوریت ایام فاطمیه

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت ایام فاطمیه به ریاست محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

ترابیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیواندره در این جلسه بیان داشت؛ حضرت فاطمه الزهرا(س) نماد حمایت از ولایت است و زنده نگه داشتن فاطمیه در حقیقت استوار نگه داشتن ستون ولایت به عنوان اصل اساسی اسلام است.

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج دیروز ۵ آذر ماه در آخرین روز از هفته ی بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان به ارزش هر سری ۵۰ میلیون تومان و به همت کمیته امداد شهرستان با حضور سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و فرماندهی نیرو انتظامی اهدا گردید.

حسینی؛ سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره بیان داشت؛ تأمین جهیزیه، به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به امر ازدواج آسان در راستای تحقق طرح جوانی جمعیت و استحکام بنیاد خانواده به نوعروسان تحت حمایت امداد امام خمینی (ره)، از بهترین خدمات و سرفصل‌های کاری این نهاد است.

جلسه هم اندیشی پرستاران با سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره

بر اساس وعده سرپرست فرمانداری در روز پرستار به منظور بررسی مشکلات پرستاران، دیروز ۶ آذر ماه جلسه هم اندیشی پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) با سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره با محوریت بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه تحت پوشش شهرستان در دفتر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار گردید.

سید جواد حسینی؛ هدف از جلسه را احصا چالش‌ها و مشکلات موجود در بیمارستان دانست و گفت: علت حضور ما از این لحاظ است که از چالش‌ها و مشکلات بیمارستان که ما می‌توانیم در تسریع آن‌ها کمک کنیم مطلع شویم.

در این جلسه کمبود تجهیزات بخش اورژانس و دیالیز، کمبود نیروی خدمات، نبود متخصص ارتوپد و کمبود پزشک عمومی در بخش اوژانس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد