نشست هم‌اندیشی با آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان دیواندره

 نشست هم‌اندیشی با آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در راستای بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف آموزشگاه های آزاد به ریاست محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور رضا سلیمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره و مدیران آموزشگاه های آزاد در سالن جلسات این اداره برگزار گردید.

آموزشگاه های آزاد دیواندره

به گزارش عدالت خبر، در ابتدای  جلسه رضا سلیمی گزارشی از عملکرد یک ساله آموزشگاه های آزاد سطح شهرستان را ارائه داد و اعلام کرد که هم اکنون ۲۳ آموزشگاه آزاد فعال در حوزه های خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر مشغول به فعالیت هستند.

ترابیان در این جلسه بیان داشت؛ یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راهها برای دستیابی به تخصص مناسب آموزش‌های فنی و حرفه ای است.
وی در ادامه افزود؛  از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای، تامین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه‌های مختلف مورد نیاز بازار کار می‌باشد و انتظار داریم بر اساس تکنولوژی‌های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

ترابیان در دیدار با مسئولان آموزشگاه های آزاد  با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: نقش سرمایه های اجتماعی در انتخابات انکار ناپذیر است.
وی ادامه داد: از مدیران آموزشگاه ها انتظار می رود با جامعه هدف خود در ارتباط با انتخابات و تاثیر آن در آینده گفت و گو کنند.

 

آموزشگاه های آزاد دیواندره -فنی و حرفه ایآموزشگاه های آزاد دیواندره -فنی و حرفه ای

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد