اصلاح و بهسازی شبکه برق ۷ روستای دیواندره

اصلاح و بهسازی شبکه برق ۷ روستای دیواندره در صورت شرایط آب و هوایی مناسب تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

برق دیواندره

به گزارش عدالت خبر، مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره اظهار کرد: در طرح بهارستان ۱۴۰۲ شبکه برق ۷ روستای دیواندره شامل آلیجان، آخکند، حسین آباد مران، بست، کلکان و شریف آباد  اصلاح و بهسازی می شود.

عطالله میرزایی ادامه داد: وی هدف از اجرای طرح بهارستان جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌های مشمول طرح، توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب است.

وی افزود: برای این طرح در شهرستان دیواندره ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. در تعدادی از روستاهای مدنظر پیشرفت قابل توجهی را در این طرح شاهد هستیم، اگر وضعیت هوا اجازه دهد تا پایان امسال این طرح را در روستاهای مذکور به پایان خواهیم رساند.

میرزایی با اشاره به جزئیات این طرح در دیواندره گفت: اصلاح ۲۴ کیلومتر تبدیل سیم خود نگه دار، نوسازی و بهسازی ۱۲۰۰ کیلومتر خط ۲۰، اصلاح ۳ دستگاه پست هوایی و بهسازی و نوسازی شبکه زمینی فشار ضعیف از جمله مواردی است که در این طرح اجرا خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به قطعی برق در بخش سارال بخاطر بارش برف گفت: در بارش های اخیر به برخی از شبکه برق در بخش سارال آسیب جدی وارد شد. همین موضوع باعث شد برق در برخی از روستاهای سارال قطع شود.

میرزایی ادامه داد: به دلیل مسدودی همزمان جاده ها، کار برای نیروهای برق دیواندره بسیار سخت شد. این نیروها کیلومترها مسیر را بصورت پیاده و در برف طی کردند تا برق روستاها دوبار متصل شود. از مردم عزیز انتظار داریم در چنین مواردی صعه صدر داشته باشند ما از اولین لحظه از قطعی ها باخبر می شویم و برای وصل مجدد تلاش خواهیم کرد.

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد