برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات در شهرستان دیواندره

با هدف تبیین نقش دانشجویان و جنبش های دانشجویی در مشارکت مردم کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات و با حضور محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیواندره در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار گردید.

دانشگاه پیام نور دیواندره

به گزارش عدالت خبر، محمد مهدی ترابیان عنوان کرد: گفتمان‌سازی در دانشگاه‌ها از نکات مهمی است که نسبت به آن باید اهتمام داشت؛ برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها می‌تواند یک نمونه از این گفتمان‌سازی باشد که در خصوص مشارکت حداکثری موثر خواهد بود.

وی انتخابات را نشان دهنده تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانست و بر نقش دانشجویان و جنبش های دانشجویی در ترغیب مردم به مشارکت بالا و بانشاط در انتخابات مجلس تأکید نمود.

وی همچنین در ادامه اضافه نمود؛ دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده و تأثیرگذار در انتخابات می باشند که امروزه وظیفه اصلی آنها، کمک روزافزون به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می باشد

گفتنی است در ادامه دانشجویان حاضر در این کرسی آزاد اندیشی به بحث و گفت و پرداختند، پرسش ها و نقطه نظرات خود را در خصوص انتخابات مطرح نمودند و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار با سعه صبر به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد