مجموع برنامه ها و افتتاحیه ها به مناسبت دهه فجر در دیواندره

۲۲ طرح عمرانی و خدماتی  دهیاری های بخش سارال  به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی بخش سارال با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، بخشدار سارال  و جمعی از مسئولین ادارت شهرستان به نمادین در روستای احمدآباد شهرستان دیواندره افتتاح گردید.

این طرح‌ها شامل بهسازی معابر روستایی،   جدول گذاری و سنگ فرش معابر، اجرای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب  ، احداث پل، احداث پارک کودک و … بود که با حضور مسئولان افتتاح گردید.

گفتنی است در پایان از تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی روستای احمدآباد و دهیاران نمونه بخش سارال تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

افتتاح ۱۲ پروژه کشاورزی در حوزه آب و خاک، دامپروری و محصولات گلخانه ای به مناسبت دهه مبارک فجر

افتتاح پروژه پرواربندی در روستای فتاح آباد شهرستان دیواندره

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه کشاورزی در حوزه آب و خاک، دامپروری و محصولات گلخانه ای با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و مسئولین شهرستانی به نمادین در روستای فتاح آباد افتتاح گردید.

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی، انتقال آب کشاورزی، احداث و بهسازی کانال آبیاری، طرح پرواربندی و احداث گلخانه مقیاس کوچک از جمله پروژه هایی بود که افتتاح گردید.

پروژه آسفالت معابر روستای  قلعه کهنه پاپاله در بخش کرفتو شهرستان دیواندره افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره ، مهندس مصلح احمدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره ، خلیل خالدیان بخشدار بخش کرفتو و مدیران ادارات سطح شهرستان دیواندره پروژه آسفالت تمام معابر  روستای قلعه کهنه پاپاله با مشارکت بنیاد مسکن (اجرای آسفالت- اجرای جدول معابر) و محل اعتبارات دهیاری و بخشداری (اجرای زیر سازی) افتتاح گردید.

گفتنی است این پروژه با اجرای آسفالت به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و اجرای جدول معابر به ۴۰۰ متر و مشارکت در زیر سازی توسط ماشین آلات بنیاد مسکن استان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

#بهره_برداری ازپروژه های برقرسانی در #مدیریت_توزیع_برق_شهرستان_دیواندره

صبح روزچهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ درمراسمی که در روستای کوله وباحضور فرماندار وجمعی ازمدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزارشد ۳ پروژه برقرسانی  شامل:

احداث ۴۱۰۰ متر خط۲۰کیلوولت هوایی بمنظور احیای فیدر اصحاب

تامین برق  پمپاژ آبشرب روستاهای #ینگی_کند_غیبی_سور_دره_اسب

احداث ۸۰۰  متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق واحدهای #مسکن_ملی

بااعتباری بالغ بر۳۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

افتتاح سه پروژه برق رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا قضایی امام جمعه موقت شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی ۳ پروژه در حوزه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به نمادین در روستای کوله افتتاح گردید.

دهه فجر دیواندره

افتتاح راه روستایی روستای مرادقلی به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح بهسازی و آسفالت ۳٫۵ کیلومتر از جاده روستای مرادقلی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.

برگزاری جشن انقلاب و همایش جهاد تبیین به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر امروز ۱۷ بهمن ماه مراسم بزرگ جشن انقلاب و همایش جهاد تبیین با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستانی و عموم مردم در مسجد روستای وزمان برگزار گردید.

سید جواد حسینی با مقایسه دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب گفت: در بسیاری از حوزه‌های مختلف ما قبل از انقلاب اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن نداشتیم اما هم‌اکنون با توانمندی که جوانان و دانشمندان ما از خود نشان دادند در بسیاری از زمینه‌ها مثل پزشکی، نظامی، هوافضا، ورزشی، کشاورزی، تولیدات علمی، ساخت زیردریایی، چرخه سوخت هسته‌ای و … جزء رتبه‌های برتر در دنیا هستیم.
حسینی تصریح کرد: برای این دستاوردهای ارزشمند زحمات زیادی کشیده شده است. این مسیری که کشور طی کرده است راه برگشتی ندارد چون مسیر اسلام است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه گفت: کشور ما موقعیت حساس و مهمی را در پیش رو دارد. طبق منویات مقام معظم رهبری مجلس ضعیف به ضرر کشور است پس باید مشارکت حداکثری صورت گیرد.
وی تاکید کرد: شرایط حضور حداکثری مهیا است. ما باید برای پشتیبانی از نظام در عرصه‌های مختلف شرکت داشته باشیم تا مدیون خون شهدا نشویم.

اجرای گروه دف نوازی و تقدیر و تجلیل از زحمات دهیاران نمونه بخش مرکزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

‍ ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی  دهیاری های بخش مرکزی  به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان، بخشدار مرکزی  و جمعی از مسئولین ادارت شهرستان به نمادین در روستای وزمان شهرستان دیواندره کلنگ‌زنی و افتتاح گردید.

این طرح‌ها شامل بهسازی معابر روستایی،   جدول گذاری و سنگ فرش معابر، اجرای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب  ، احداث پل، احداث پارک کودک و … بود که با حضور مسئولان افتتاح گردید.

افتتاح ۹ پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی شهرستان دیواندره به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۹ پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و مسئولین شهرستانی به نمادین در گلخانه هیدروپونیک روستای نساره افتتاح گردید.

افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی در شهرستان دیواندره به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی تک معلوله و دو معلوله با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و مسئولین شهرستانی به نمادین در شهر دیواندره افتتاح گردید.

افتتاح نمایشگاه لباس کردی و صنایع دستی در شهرستان دیواندره

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجر دیروز ۱۵ بهمن ماه نمایشگاه لباس کردی و صنایع دستی در شهرستان دیواندره با همکاری فرمانداری، مرکز آموزش فنی و حرفه ای،اداره ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دیواندره با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

در این نمایشگاه دستاورد های کارآموزان و مربیان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای فعال در حوزه صنایع دستی و طراحی دوخت به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ بهمن ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره برپا و بازدید از آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

برگزاری جشن انقلاب و همایش جهاد تبیین در شهرستان دیواندره به مناسبت اسام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر دیروز ۱۵ بهمن ماه مراسم بزرگ جشن انقلاب و همایش جهاد تبیین با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و عموم مردم در مسجد روستای چولبلاغ برگزار گردید.

سید جواد حسینی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین دستاورد چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی عدالت در تقسیم امکانات است که امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی روستاها و مناطق محروم و صعب العبور از امکانات و زیر ساختها بهره مند هستند.
وی در ادامه افزود؛ باید موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی در همه ی زمینه ها با امید آفرینی برای نوجوانان و جوانان بیان شود.
حسینی با اشاره به راهبردهای دشمن در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:مهمترین هدف دشمن کاهش مشارکت در انتخابات با سیاه نمایی و بزرگ نمایی از مشکلات است که همه ی ما باید با هوشیاری و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیشرو همچون گذشته دسیسه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی هنر ایرانیان را تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد و افزود:با وحدت ، همدلی و به فضل خدا ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حماسه خواهند ساخت .

اجرای گروه دف نوازی، سرود و تقدیر و تجلیل از زحمات کل شوراهای بخش کرفتو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

۳۴ طرح عمرانی و خدماتی دهیاری های بخش کرفتو به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر دیروز ۱۵ بهمن ماه ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی دهیاری های بخش کرفتو با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستانی به نمادین در روستای چولبلاغ افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل سازماندهی و تسطیح معابر روستایی،   جدول گذاری و سنگ فرش معابر، اجرای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب ، احداث پل، زیر سازی آسفالت و … بود که با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای طراحی دوخت و فناوری اطلاعات به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای دو منظوره طراحی دوخت و فناوری اطلاعات با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره،اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در شهر زرینه افتتاح گردید.

افتتاح ساختمان خیر ساز پایگاه فورویت های پزشکی شهر زرینه به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید خیر ساز پایگاه ۱۱۵ فورویت های پزشکی با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، حسین جعفری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر بهرام کندایی مسئول امور خیریه دانشگاه کردستان و جمعی از مسئولین در شهر زرینه افتتاح گردید.

گفتنی است این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و مساحت زیر بنای ۴۰۰ متر مربع به همت خیر ساز صادق علیائی و شبکه بهداشت شهرستان دیواندره احداث گردیده است.

افتتاح راه روستایی روستای کلکه جار به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر طرح بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از جاده روستای کلکه جار با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد ریال با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.

افتتاح مدرسه شهید محمدی روستای تگرباری به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر مدرسه دو کلاسه شهید محمدی روستای تگرباری با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.

گفتنی است این مدرسه به مساحت زیر بنای ۵۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال به همت اداره کل نوسازی و بهینه سازی منابع احداث به بهره برداری رسید.

یادواره ۳۳ شهید منطقه چهل چشمه شهرستان دیواندره به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر یادواره سردار شهید جمیل شهسواری و ۳۲ شهید گلگون کفن منطقه چهل چشمه شهرستان دیواندره با حضور سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه شهرستان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی،بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد روستای شریف آباد برگزار گردید.

گشتاسبی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است، عنوان کرد و افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها میدانیم .
وی در ادامه بیان داشت: باید از ظرفیت ایام الله دهه مبارک فجر برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش های والای انقلاب اسلامی و یادآوری عظمت ملت و خون های پاک شهدا، شجاعت ایثارگران و رهبری امام راحل(ره) استفاده کرد و مثل همیشه در مقابل دشمنی های استکبار جهانی ایستاد .
وی همچنین افزود : در این برهه نیز با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم چرا که تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

گفتنی است در پایان با خانواده های شهید معزز اسماعیل نصیری و شهید معزز سید علاءالدین حسینی دیدار به عمل آوردند.

افتتاح ۱۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ به مناسبت سومین روز از دهه مبارک فجر پس از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و ادای احترام به ۳۳ شهید روستای ابراهیم آباد، ۱۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با حضور سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به نمادین در روستای ابراهیم آباد بخش مرکزی افتتاح گردید.

افتتاح ۴/۵ کیلو متر روکش آسفالت راه روستایی به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر روکش آسفالت ۴/۵ کیلو متر از راه روستایی محور کلکان-بست با حضور سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

گفتنی است این پروژه روکش آسفالت و شانه سازی جاده با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با حجاب به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی مرتبط با حجاب در ۱۱ غرفه با حضور سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن شهید سلیمانی شهرستان دیواندره افتتاح گردید.

گفتنی است علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به نشانی سالن شهید سلیمانی شهرستان دیواندره مراجعه نمایند.

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد