نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان دیواندره

صبح امروز ۱۱ بهمن ماه ، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر ، مراسم نواختن زنگ انقلاب با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس شهرستان دیواندره با حضور سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره ، حاج ماموستا قضائی امام جمعه موقت شهرستان، مدیریت اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی فضیلت نواخته شد.

زنگ انقلاب در دیواندره

سید جواد حسینی در این آیین خطاب به دانش‌آموزان گفت: انقلاب اسلامی ما پیروز شد در حالیکه دو عامل مهم یعنی رهبری پیامبرگونه امام و دیگری حضور مردم در صحنه ایفای نقش کردند و در نهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار پیدا کرد.

وی، دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان بویژه دانش آموزان را هدف گرفته اند باید به بازخوانی نقش مهم آنها در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و دانش آموزان باید به عنوان نیروهای پیشران بیانیه گام دوم انقلاب ،نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

حسینی افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه سازی دانش آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، نقش مهم دانش آموزان رای اولی در این عرصه مهم تصمیم سازی گفت: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق های رای می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

وی خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو،افزود: همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین‌ تری به عهده دارند.

پیام تبریک فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت ایام الله دهه فجر

نماینده عالی دولت در شهرستان دیواندره در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، متن پیام سید جوادحسینی ، فرماندار به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر بدین شرح است.

بسمه تعالی

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در جهان معاصر بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند و سبب ریشه کن شدن یکی از رژیم های وابسته به دنیای استکبار و موجب تحولی عظیم در جامعه بشری گشت.

حال که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن مکار و حلیه گر با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن ره آوردهای عظیم انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت های کم نظیر« ایران استوار، ۴۵ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه های مختلف نشان دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شهید پرور شهرستان دیواندره بخصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین که قطعاً ادامه دهندگان راه پرافتخار این انقلاب هستند و خواهند بود تبریک عرض نموده عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

سید جواد حسینی
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد