جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان دیواندره برگزار شد

 جلسه‌ای به منظور پیگیری مطالبات مردمی و ارتقای کیفیت نان در دیواندره برگزار گردید.

کارگروه آرد و نان

به گزارش خبرنگار عدالت خبر، این جلسه به ریاست سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری دیواندره برگزار شد. سید جواد حسینی در این جلسه بر ساماندهی، تأمین و توزیع آرد، کیفیت بخشی به پخت نان و نظارت دقیق بر نانوایی‌های دیواندره تأکید کرد.

وی این موارد را از وظایف و اولویت‌های کارگروه آرد و نان برای رضایتمندی شهروندان دانست. همچنین با اشاره به افزایش جمعیت روستاها در فصل کشاورزی، خواستار پیگیری و اقدام لازم اعضای کارگروه در خصوص افزایش سرانه آرد روستاییان دیواندره شد.

حسینی همچنین توضیح داد که صدور مجوز برای افتتاح نانوایی به معنای دریافت خودکار سهمیه آرد دولتی با قیمت یارانه‌ای نیست. او افزود که صدور مجوز خبازی فقط اولین قدم برای دریافت سهمیه آرد دولتی است و نانوایی‌ها باید شرایط و ضوابط تعیین شده توسط دولت را رعایت کنند تا بتوانند از این مزیت بهره‌مند شوند.

در ادامه جلسه، ضمن بررسی درخواست‌های تعدادی از نانوایان، هر یک از اعضای کارگروه گزارش‌های خود را از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود ارائه دادند. در پایان، پس از بحث و تبادل نظر، تدابیر و راهکارهای لازم جهت ارائه خدمات در حوزه آرد و نان به شهروندان دیواندره توسط فرماندار ارائه شد.

 

شما هم در قسمت نظرات در مورد این مطلب بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد